Min lille divamis

emmaDette er så min kat, som jeg sjældent ser for tiden fordi hun bor hos mine svigerforældre. Efter at vi er hjemvendt fra Australien kommer der jo klart nok lige til at gå lidt tid før man kan flytte nogen steder hen. Hun har virkelig været savnet, men desværre tyder det på at de 7 måneder vi har været adskilt gør at hun ikke helt kan huske mig, eller også straffer hun mig bare. Jeg får kun lige lov til at røre ved hende, så den anden dag var jeg ude ved hende med hendes yndlingsspise – ærter! Jeg tænkte at vi så ville komme på talefod igen og det hjalp heldigvis på situationen. Men anyways, dette er Emma og hun er min lille guldklump.

bloglovin

Skriv en kommentar

