Ramt af sygdom

sygTypisk. Jeg hader sådan at være syg. Jeg havde set at sygdomsrunden var i gang hos flere af de bloggere som jeg følger og nåede lige at krydse fingre for at det ikke ville ramme mig. Men det var desværre meant to be. Så nu sidder jeg herhjemme med en kop the og mine lommetørklæder. Heldigvis har min kæreste været så rar at pleje mig hele dagen med film, popkorn og intens hjemmehygge. Desværre måtte jeg sige nej til en bytur i aften med en veninde, som hun heldigvis var indforstået med. Jeg havde bare brug for at ligge under dynen og blive passet på. Og ihh, nu når jeg ser på det billede af mig selv minder det mig om at jeg vist snart skal til frisør og have farvet bunden.

bloglovin

Skriv en kommentar

