Amor Amor

amorDenne duft har været min favorit i rigtig mange år. Det er sjovt for jeg synes at den dufter meget sødt på andre, men jeg synes at denne duft klæder mig helt perfekt. Den har en utrolig sød duft – nærmest af de der petit danone yoghurter man spiste da man var barn. Jeg har mange venner der siger at duften af Amor Amor parfumen minder dem om mig, men det er jo klart når man altid har brugt den samme. Jeg har naturligvis også andre parfumer, men denne bruges især når jeg skal noget vigtigt eller når jeg skal i byen.

Blogchallenge Dag 6 – Parfumen du bruger. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

