Dilemma om farvevalg

lakJeg var en smut i Matas i dag og fandt nogle lakke fra Rimmel London, samme variant som jeg modtog og har testet med Goodiebox den anden dag. Jeg synes at lakken var så nem at påføre samtidigt med at tørretid og holdbarhed har vist sig at være i top.

Og nu kommer så det store dilemma. Da jeg stod i Matas kom jeg til at kigge ned i den rodekasse her med en frygtelig masse flotte farver og jeg blev sådan fristet til at købe en eller to. De kostede kun 30 kroner, hvilket jo er et kup! Problemet var blot at jeg bare slet ikke kunne bestemme mig. Jeg synes at alle farverne var så flotte. Jeg tror dog at jeg hælder mest til den lilla. Jeg endte med at gå derfra uden nogen af dem – udelukkende fordi der var for mange valg.

Så mit spørgsmål til jer læsere er; hvilken farve ville i vælge?

bloglovin

Skriv en kommentar

