Hvad jeg altid har i tasken

itaskenJeg tror at det er meget standard hvad jeg har i min taske. Bortset lige fra at jeg ikke har kunnet tage et billede af en pung da den er blevet stjålet og jeg har en meget lang beslutningsproces forude (typisk mig). Og ja, så ligger der for tiden 2 stk telefoner i mintaske, da min iphone stadig ikke virker. Den bliver forhåbentligt sat i gang meget snart. Jeg bruger stadig min nokia til at skrive og ringe, og så min iphone til at tage billeder.

Men herudover er det i hvertfald meget standard. Diverse kontokort og kundekort, minipiller, tyggegummi, læbepomade, dækstift, nøgler til hus og cykel, solbriller på en god dag og så mine 2 telefoner. En ting mere jeg gerne vil begynde at have med mig er en flaske vand. Læs her hvorfor.

Blogchallenge Dag 2 Hvad har du i din taske? Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

