Goodiebox Juni 2013

goodiebox1 goodiebox2 goodiebox3 goodiebox5goodiebox7 goodiebox8Min første goodiebox er netop kommet ind ad døren. Jeg synes at det er et fantastisk koncept, hvor man får mulighed for at afprøve nogen nye produkter. Jeg synes det er rigtig spændende at åbne sin pakke for man har ingen anelse om hvad der venter en. Desuden er det bare de sødeste æsker man får tilsendt.

Med i pakken har jeg fået
– En prøve på shampoo og conditioner fra Caviar Repair. Jeg kender ikke dette mærke, men jeg
regner med at jeg prøver det næste gang der skal vaskes hår.
– 3 stk øjenskygger fra Gosh (02 Rusty, 04 Light Grey og 13 Love That Copper)
– Lip balm fra Gosh med navnet Soft’n Shine Lip Balm 34
– En neglelak fra Rimmel London med navnet 400 Blue Vouge
– Et produkt kaldet Eau Thermale Avéne. Det tog mig lige et øjeblik om at finde ud af hvad det er
 til, men det et hudplejeprodukt i form af en spray, der giver huden fugt.

Der er ingen tvivl om at Goodiebox konceptet er en helt genialt, og efter lidt søgen på nettet opdagede jeg at der var andre firmaer der tilbyder nogenlunde samme service. Jeg har dog endnu ikke fundet rundt i hvilke af firmaerne der rent faktisk sender pakker til Danmark. Hjælp søges. Kender du andre firmaer der har en tilsvarende ydelse som Goodiebox, og har du prøvet dem?

Til sidst vil jeg blot høre jer andre om jeres holdning til Goodiebox generelt. Får du den selv og i så fald er du glad for produkterne i denne måned?

bloglovin

5 comments

  1. Sikke nogle lækre produkter du har fået. Jeg overvejer virkelig også at få en goodiebox hver måned. Jeg bliver ihvertfald utrolog fristet hver gang jeg ser det på en blog :D

  2. Jeg modtager både goodiebox og så Mybeautybox som er et lidt nyere firma som fokusere mere på make up, hvor jeg synes goodiebox fokusere på både hår, plejeprodukter, make-up og krops produkter. Jeg er mest begejstret for my beauty box tror jeg. Prøv at søg på min blog, der har jeg skrevet om begge bokse et par gange :)

Skriv en kommentar

