Høje Hæle eller flade sko?

Høje Hæle eller flade sko

Da jeg selv er en meget høj pige – ja jeg synes at 182 er højt – har jeg størstedelen af mit liv været bange for at bruge hæle. Min kæreste K er kun en 4-5 cm højere og jeg har derfor haft lidt begrænsninger da jeg personligt har nogle komplekser over at skulle være højest af os to. Dog er jeg endelig begyndt at få lidt hæl på ved særlige lejligheder og byture, og jeg kan lide det! Der er ingen tvivl om at jeg gerne vil gøre mere i det fremover.

Når det så er sagt. Jeg er nok mest af alt en sucker for flade sko. Sandaler, ballerinaer og støvler kan være super fede både som flade og med hæle, men for mig personligt er det sgu nok for tidligt at skifte den flade hverdagens sko ud med en hæl.

BCBGeneration strap wedge sandals / Rag & Bone laced ankle boots / Matiko ankle strap sandals / Timeless black wedge sandals, $82 / MELLOW YELLOW military boots / Alexander McQueen pointy toe high heel pumps, $745 / Superga canvas sneaker / Tory Burch ballerina flat / Steve Madden sandals / Ganni pointy toe flat / Tory Burch strappy sandals / Charles Philip Shanghai military shoes, $190

Blogchallenge Dag 1 høje hæle eller flade sko? Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

