Moss Copenhagen

moss moss2 moss3Jeg har fået ny favoritbutik i Vejle. Moss Copenhagen er netop åbnet, og den er fantastisk! Tøjet minder mig lidt om Second Female med looket, hvilket hidtil er min favorit. I forbindelse med Vejle by night i går var der 20% på alle deres varer, og jeg kunne naturligvis ikke dy mig for at købe lidt. Indpakningen var også fantastisk selvom det ikke var noget særligt, men det varmede om mit grafikerhjerte. Tøjet blev pakket ind i sort papir med et klistermærke med navnet moss Copenhagen. Denne pakke blev lagt i en gennemsigtig plastpose med en flyer – som i øvrigt er smukt designet. Jeg synes at det er genialt.

bloglovin

Skriv en kommentar

