ShoppingGuide: Vejle

vejleDa jeg er født og opvokset i Vejle er dette også den nemmeste ShoppingGuide at komme igennem. Jeg vil fortælle jeg lidt om hvor det gode shopping ligger.

Først og fremmest har vi to shopping centre på gågaden. Bryggen og Marys. Inde i Marys er mange butikkerne dog lukkede, men de har startet nyt initiativ med at starte et madtorv derinde. Jeg har markeret Bryggen som A. Inde i Bryggen er mine favorit tøjbutikker H&M, Message, Samsøe Samsøe, Vila og Vero Moda. Jeg har Markeret Marys som B: Marys har en god H&M.

Herudover har vi en del gader i forlængelse af hinanden der udgør strøget i Vejle. Når man kommer nede fra Bryggen er den første gade man møder Søndergade. Går man op ad denne møder man nogle gode butikker. Mine favoritter er disse 1: Second Female, 2: Bestseller, 3: Moss Copenhagen, 4: Company, 5: Trine K, 6: Gina Tricot

Er du i tog eller bus? Jeg har markeret hvor vejles banegård er placeret. Det er den gule highligt hvor der står Vejle St. Så er det lettere at se hvor langt der er mellem tingene. Hvis du er i bil, er du så heldig med at vi har masser af gratis parkering. Vi har 3 store parkeringshuse Bryggen, Trøndur og Ved Anlægget der alle er gratis de første 2 timer.

bloglovin

Skriv en kommentar

