By Night shopping

newinJeg fik købt en masse gode ting til By Night i Vejle i går. Jeg skal nok vise jer sagerne på også, men det blev alligevel til en del shopping. Mine køb har været: Sort top fra Moss Copenhagen, Grøn sweatshirt med grå ærmer fra Moss Copenhagen, Grå cowboy vest fra Global (købt i message), læder mavebæltetaske fra VILA købt hos Bestseller. Derudover købte jeg makeup hos Top Clinic, en pink blush, en foundation stick, en mirenesse mascara samt mandelolie til neglene. Jeg fik yderlige også købt to billetter til Grøn Koncert, hvilket jo er billigere at købe i dansk supermarked nu frem for ved indgangen. Jeg mener at det er 50 kroner man sparer.

bloglovin

Skriv en kommentar

