Karen By Simonsen

karenby1karenby2karenby3Hej Bloggen. Dette er mit første outfit jeg vil vise jer. Jeg har så frygtelig meget tøj hvoraf det meste for tiden er i flyttekasser som jeg ikke har kigget i i 8 måneder, så jeg bliver så glad når jeg lige finder noget jeg havde glemt, som f.eks. de bukser jeg har på i dag. De er købt fra Only engang for mange år siden, og jeg skulle blot tjekke om jeg stadig kunne passe dem. Det ku jeg, og jeg elsker stoffet. Trøjen er en gave fra min søster, så jeg tog den straks i brug. Den er fra Karen By Simonsen som der også står på den. Mine sko er købt i Barcelona tilbage i 2008 hvor jeg var afsted med min kæreste. De er fra mærket Victoria.

bloglovin

Skriv en kommentar

