Baresso med veninde



baresso3Der er for nyligt åbnet en Baresso i Vejle, som er en kaffebar. Jeg har flere gange prøvet den i Århus og plejer at nyde deres kaffe. Dog har jeg i mellemtiden droppet at drikke kaffe, og jeg blev umådeligt skuffet over udvalget af andre drikke. Jeg havde lige håbet på en Chai Latte eller noget andet kræs. Nå, men jeg købte en lemon the og en panini, og det var godt! På trods af det lille setback nød min veninde Camilla og jeg et par hyggelige timer til lige at komme up to date med hinanden.

bloglovin

Skriv en kommentar

