Hvorfor vil jeg altid have kjoler?

Hvorfor vil jeg altid have kjoler?

 

Det er egentligt lidt underligt når jeg nu sidder og tænker over det, men hvorfor er det at jeg altid drages af de søde sommerkjoler? Det behøver for den sags skyld ikke kun være om sommeren, men jeg har helt sikkert en ting med at jeg drages af kjoler, og jeg har allerede en solid kollektion af dem herhjemme. Det sjove er så, at jeg sjældent bruger dem. Jeg ville sådan ønske at jeg gjorde det. I hvert fald har jeg netop lovet mig selv at jeg i fremtiden vil forsøge at få nogen af de kjoler lidt ud af skabet. Her er der lidt til øjnene – eller pungen der kan inspirere dig. Elastic waist dress / Mid thigh dress / Elastic waist dress / Elastic waist dress / Nishe elastic waist dress / Mango white skinny belt, $70 / Jane Norman embroidery dress, $85 / Vero Moda short dress, $50

bloglovin

Skriv en kommentar

