Vrede over tyveri og bachelor

Jeg har længe haft lyst til at skrive dette indlæg for at få afløb på min vrede. Jeg lover at jeg ellers ikke er typen der brokker mig særligt ofte (siger jeg nu). Men jeg vil gerne brokke mig over den skiderik der stjal alle mine ting mens jeg var på en rejse rundt i Australien. Jeg har et par gange nu nævnt at jeg blev udsat for et lille tyveri, men fik jeg sagt at der var en person der stjal min macbook computer, mit spejlrefleks kamera, min iphone5, mit pas og kreditkort kort før vores hjemrejse? Det er snart halvanden måned siden episoden nu, og jeg kan simpelthen blive så sur når jeg tænker på den dag.

Jeg ved hvad du tænker, elektronik kan erstattes. Men han stjal også min bacheloropgave som var på computeren! Og dermed tog personen 3 måneder fra mig hvor jeg skal skrive den forfra. Derfor er jeg også fortsat på SU og mulighederne for at spare op til den nye skønne lejlighed med min kæreste ligner en drøm langt ude i fremtiden. Så for at opresummere lidt på det. Jeg bor pt hos mine forældre på ubestemt tid, skal skrive min bachelor opgave – igen, og så er jeg bare generelt irriteret over at det skal påvirke mit humør som det har gjort siden episoden.

TAK fordi du lige har læst alt mit brok, men jeg skulle af med det. Den gode nyhed er at jeg er kommet rigtig godt på fode igen, med verdens bedste forældre, søster og kæreste der har støttet mig. Jeg har nu erhvervet en lækker imac 27″ samt en ny iphone5 til en frisk start. Det er kun ting, men jeg synes virkelig at det hjælper med at lægge det bag sig. Desuden er jeg kommet godt i gang med opgaven som jeg skal aflevere en gang til august / september. Jeg ser bare sådan frem til at få den her “sommerferie” overstået, så jeg endelig kan blive bachelor og kan komme videre med mit liv. Jeg kan næsten ikke vente.

bloglovin

Skriv en kommentar

