Test: Essie China Doll

essiepink1 essiepink2 essiepink3Jeg må indrømme at jeg er en sucker for essie lakker, og her har i min test af farven China Doll, der er en pink nuance uden at være alt for barbie-pink. Essie lakker er utroligt lette at lægge og er derfor er de blandt mine favoritter. Jeg tilførte underlak, 2 lak med China Doll og til sidst en top coat fra essie. Fantastisk farve og fantastsik holdbarhed.

Jeg giver denne lak 8/10. Overraskende når det er en favorit, men jeg havde lidt problemer med tørretiden der gjorde at jeg fik nogle slemme mærker i lakken. Måske det bare var mangel på tålmodighed.

bloglovin

Skriv en kommentar

