Tunmousse

tunmousse1tunmousse2Min opskrift på tunmousse er ret så simpel, og faktisk kender jeg jeg ikke de præcise forhold da jeg altid bare mikser den sammen efter hvordan den smager. Jeg benytter kun 5 ingredienser som den primære opskrift og så kan man ellers tilføje forskellige ting efter behov. De ingredienser jeg har brugt er tun, creme fraiche, citronsaft, salt og peber. Man blander det hele op i en skål, enten med en blender eller med en gaffel. Jeg bruger oftest sidstnævnte da det dermed bibeholder lidt klumper af tun. Det smager super godt på en skive rugbrød.

bloglovin

One comment

Skriv en kommentar

