Ja, det er en gren

grenTidligere i dag skete det sjoveste – kan være at det bare er mig der har dårlig humor. Men jeg bor jo hos mine forældre for tiden, og de bor i et villakvarter med mange børnefamilie. Jeg hører så at det ringer på døren og udenfor står der to vildt bedårende små piger med en kæmpe sæk med troldegrene. De spurgte om jeg ikke gerne ville købe en. Selvfølgelig ville jeg da det, så jeg hørte dem om hvad prisen var. “3 kroner” fløj det ud af pigen med sækken. Jeg blev godt nok lidt overrasket over den meget lave pris, så de fik selvfølgelig lige lidt ekstra.

Så nu er spørgsmålet lige, hvor skal man gøre af sådan en troldegren, eller hvad skal man lige bruge den til? Jeg har ikke noget sted at hænge den. Men fin er den da.

bloglovin

Skriv en kommentar

