Iphone objektiver

telefonobjektiv1Den anden dag faldt jeg over noget nyt og spændende, nemlig at man kan få objektiver til sin smartphone. Var i klar over at dette fandtes? Det er virkelig smart, så nu har jeg været i gang med at undersøge lidt om hvilke objektiver der findes til en iphone5. Jeg fandt blandt andet disse:

  • Teleskop kameralinse med 12x optisk zoom
  • fiskeøje 180 og super fiskeøje
  • makro og vidvinkelobjektiv
  • tele objektiv

Ud over at det er en rigtig fed gadget der klart kan give mere sjov og leg med ens kamera synes jeg også bare at de små objektiver ser utroligt nuttede ud. Det åbner en helt ny verden for en lille tekniknørd som mig, så jeg går straks i krig med at finde det perfekte objektiv.

bloglovin

Skriv en kommentar

