Samsung NX10

samsung2Jeg vil vove og påstå at jeg ikke har været så heldig med mit elektronik på det sidste. Jeg fik stjålet mit spejlrefleks kamera (Canon 500d) for ca en måned siden, og har egentlig rendt rundt kameraløs lige siden. Den sidste måned har jeg brugt min gamle iphone3, der virker i perioder. Min iphone 5 har jeg endnu ikke modtaget simkortet til – og så er det at man kommer i tanke om at man jo har et hybridkamera liggende i en af de mange flyttekasser.

Jeg fandt mit gamle Samsung. Kameraet jeg er begyndt at bruge igen er mit gamle Samsung NX10. Jeg har egentlig to stk objektiver til de, men det ene er midlertidigt forsvundet i flytterodet, så jeg bruger pt standard objektivet 18-55. Og nu skal der ellers gang i eksperimenterne. Jeg elsker nemlig at skyde billeder, og har ikke brugt dette kamera i mange år.

Jeg skal måske lige nævne at dette ikke er et spejlrefleks selvom at det ligner meget. Der er kun ét spejl i, og så kaldes det for hybrid. Men den kan mange af de samme ting og der kan købes objektiver til det. Fordelen ved dette kamera er klart at det ikke vejer noget som helst.

bloglovin

Skriv en kommentar

