Olsens Paradis

olsens1 olsens2 olsens4 olsens6Så kom årets familiefest med hele min mors familie, hvor vi plejer at tage ud og opleve nogle ting sammen. Min mor har 6 søskende så vi kan hurtigt blive en stor flok der kommer afsted. I år kom vi forbi en stor have der blev kaldt Olsens Paradis. Det var en kæmpe have med sjovt formede bygninger, underlige sten og en frygtelig masse skilte for brugervenlighedens skyld. Jeg synes at store dele af haven mindede mig om min tur til Barcelona i Parc Guell med mosaikker og sjove bølgede vægge. Andre dele af parken var tropisk paradis med en stor smuk og skrigblå pool.

Olsens Paradis ligger på amtsvej nær Nørre Vejrup. Det koster 50 kroner at komme ind i haven, hvilket kan lyde af meget når nu nogle af områderne i haven ser lidt forfaldent ud. Men det gode er at alle pengene går til forbedringer af haven, da man kan se at han arbejder på den konstant.

bloglovin

Skriv en kommentar

