Gemmestedet

gemmestedet1 gemmestedet2 gemmestedet3En hyggelig cafe i Aarhus med tyrkiske rødder. I hvert fald var flere af retterne tyrkisk inspireret. Jeg fik en sandwich med kylling og den smagte himmelsk. Sjovt nok synes jeg ikke at den smagte af kylling da der var en anden kraftig smag der gik igen gennem retten. Men den var altså super lækker.

En ting jeg synes at der var fedt ved dette sted er, at det føltes meget hjemligt med afslappede sofaer og rå hygge. Noget andet jeg rigtig godt kunne lide var en emballage de havde på en 500 ml flaske hvidvin ved navn Bob’s Your Uncle. Jeg er jo vild med design, og denne flaske fangede øjeblikkeligt mit øje.

bloglovin

Skriv en kommentar

