Farbar i Vejle

farbar5farbar1 farbar2 farbar4 farbar5Farbar er en rigtig hyggelig tapasbar i Vejle. Jeg var for nyligt herinde med min kæreste K for at spise et middagsmåltid. Der er aldrig særligt mange mennesker på Farbar, hvilket jeg synes er underligt når nu maden er så god. Dog må jeg sige at jeg selv tog et år eller to fra at de åbnede cafeen til at jeg satte mine ben indenfor. Dette skyldes ene og alene at jeg synes at de har et grimt logo, og som grafisk designer har jeg haft svært ved at tro på at maden så kunne være god. Men jeg har været positivt overrasket alle gange.

De har et lækkert menukort med alt det klassiske cafemad samt et udbud af tapasretter. Atmosfæren derinde er rigtig hyggelig, og jeg er særligt vild med deres læderpuder i sofaen (Sådan nogle må jeg eje – er der nogen der ved hvor man kan købe dem?). Og priserne er overkommelige og meget standard cafepriser.

bloglovin

Skriv en kommentar

