LMNT

lmnt1 lmnt2 lmnt3 lmnt4 lmnt6Navnet på denne cafe i Haderslev er LMNT eller element. Jeg synes at det er en sjov leg med bogstaverne, og generelt har de en smuk grafisk profil og stil. Cafeen er placeret i en af de gamle charmerende bygninger i haderslev med bindingsværk. Desuden er der en lækker gårdhave, hvor der er læ for vinden.

Maden de serverer her er altid meget anderledes end på andre cafeer og restauranter og man kan mærke at de nyder at ekperimentere med maden.  Der er ikke meget på din tallerken der smager “normalt”, hvilket jeg synes er awsome. Denne gang fik jeg en brunch, der smagte forrygende – det eneste minus var at der ikke var nok – det smagte simpelthen for godt. Tidligere har jeg fået en pink kartoffelmos i forbindelse med noget støt kampen mod brystkræft, og jeg har smagt kylling marineret i lakrids osv. Jeg elsker den kreativitet de har for mad.

bloglovin

Skriv en kommentar

