Par aften på travbanen

trav1 trav2 trav3Her til aften var jeg med min kæreste K og et vennepar på travbanen i Billund. Jeg vidste ikke lige helt hvad jeg gik ind til da vi fik det foreslået, men det var en rigtig hyggelig og anderledes måde at have en sådan par aften. Der var i alt 10 løb som blev afholdt over nogle timer, hvor vi kunne sidde og snacke med vores medbragte madpakker samt mad fra kiosken imens. Vi spillede naturligvis på en del heste for små beløb, og gik derfra med 50 kr i underskud, hvilket jo er langt billigere end at gå f.eks. i biografen. Jeg er bestemt ikke en ludoman, men det var fedt at spille på heste og man bliver helt grebet af det. Alt i alt en anderledes og fed par aften.

bloglovin

Skriv en kommentar

