Skønheds Blogchallenge

blogchallengeDenne challenge er for alle jer piger der elsker at blogge om mode og skønhed. Det kan være effektivt hvis du ønsker flere indlæg på din blog. At deltage i en challenge kræver nemlig at man skriver de 30 indlæg i løbet af den måned den løber over. Hvis du har problemer med at læse billedet kan du se alle navne på indlæg her. 

Regler for deltagelse:
– Du skal have en blog.
– Du skal poste 30 indlæg i løbet af 30 dage. Indlæggene skal være fra denne liste, men behøver ikke at være i rækkefølge.
– Du linker til dette indlæg med ovenstående billede for at fortælle dine læsere at du deltager i denne blogchallenge.

Det får du:
– Du får flere indlæg på din blog, da du tvinger dig selv til at skrive dagligt.
– Jeg linker til dit indlæg via dette indlæg.

Sådan gør du:
Det er super let at deltage. Det eneste du skal gøre at sende mig et link til din hjemmeside ved at kommentere dette indlæg. Jeg linker til din blog så snart at du har skrevet det første indlæg og såfremt at du opfylder kravene.

Jeg selv kører denne blogchallenge i hele juli måned, og du kan se se alle mine indlæg her.

bloglovin

10 comments

  1. Jeg er netop ved at starte min nye blog op, og tænker at dette kunne være en rigtig fin måde at få den startet op på :) Jeg skriver lige til dig igen når bloggen er online :) forhåbentligt i morgen :)

Skriv en kommentar

