Projekt hårfjerning – 01

topclinic0 topclinic1 topclinic2 topclinic3Sidst på dagen fik jeg en voksbehandling hos Top Clinic i Vejle, som er min favorit kosmetiker. Jeg fik vokset mine underben, armhuler samt overlæbe. Da det efterhånden er noget tid siden at jeg sidst har fået behandling må jeg indrømme at det gjorde særligt ondt i dag.

Jeg har nu booket mig ind til et voksforløb, hvor jeg håber på at få en aftale ca hver 4. uge til voks. Om et år eller to skulle jeg helst være hårfri. På mine ben benyttede de almindelig voks hvor de brugte strips til at fjerne det. I armhuler samt overlæbe blev der brugt sukkerpasta fra Lycon. Som sidste led af voksbehandlingen blev der påført depilar, som er et produkt der medvirker til den varige hårreduktion. Læs evt mere på Top Clinics hjemmeside. I er mere end velkomne til at følge min kamp mod hårene.

bloglovin

One comment

Skriv en kommentar

