Facebook kursus

facebookHer til morgen var jeg til et kursus omhandlende Facebook for virksomheder. Dette emne er ret relevant for mig i forbindelse med min uddannelse som grafisk designer, hvor man jo netop nørder med den slags. Vi fik en masse af vide i forhold til hvordan facebook hænger sammen, hvilket indhold man skal slå op, regler i forhold til konkurrencer samt annoncering. Kurset varede i alt 2 timer, og jeg fik en masse ny viden. Jeg tog naturligvis noter til alt han sagde, for sådan er jeg – jeg kan ikke lade være.

I den anledning har jeg også oprettet min egen side for bloggen på facebook som hedder RebeccaLineBlog. Du er meget velkommen til at synes godt om min side og få opdateringer den vej.

bloglovin

Skriv en kommentar

