At bo hos de gamle – igen

frederikUndskyld mængden af dårlige billeder på bloggen. Jeg venter stadig på at få alt mit udstyr i orden igen efter et lille tyveri.

Jeg har som nævnt været i Australien i 7 måneder og landede i DK igen for ca 2 uger siden. Siden da har jeg boet hos mine forældre. Jeg håber på at det kun bliver midlertidigt, da jeg virkelig trænger til at få mit eget sted igen – sammen med min kæreste selvfølgelig. Men det der med at have penge til et indskud kombineret med, at man lige har brugt hele sin opsparing på at rejse går desværre ikke hånd i hånd. Så lige nu er målet at vi finder noget til august eller september.

Men det er nu rart at bo hjemme hos sine forældre igen, og jeg kan mærke at jeg har savnet dem. Siden at jeg sidst boede hos dem (for 5 år siden) kan man mærke at der er kommet større krav til hvilke pligter man skal ind over. Ud over at vaske tøj, tømme opvask og madlavning skal jeg nu også til at gøre køleskabet rent. Sidstnævnte var en handel med min kære far for at han kunne købe mig noget kakao.

Et familiemedlem som har taget særligt godt imod mig har været mine forældres kat Frederik, der har fundet sig en ny soveplads – mine ben. Her bruger han det meste af sin tid mens jeg blogger, så jeg synes næsten at i skulle have lov til at se ham.

bloglovin

Skriv en kommentar

