Film fra biblioteket

disneyfilmJeg låner i ny og næ film fra biblioteket. Det koster intet – kun min tid. Desuden synes jeg at det er en sjov tanke, at man sjældent ved hvad man kommer til at gå derfra med. Filmene har man lov til at låne i 14 dage, og så har jeg normalt en tendens til lige at se om de har andre film på lager, eller en god bog når nu jeg er der for at aflevere.

I dag stod jeg og kiggede i gemmerne i børneafdelingen fordi jeg havde lyst til at finde en god gammel disney klassiker. Jeg fandt Oliver og Co, Peter Pan samt Mulan 2. De to første har jeg set utallige gange da jeg var yngre. Mulan 2 er helt ny for mig. Jeg er sikker på at det bliver en brandhyggelig aften, da man helt sikkert aldrig for gammel til en god Disney klassiker.

Skriv en kommentar

