Gammel nokia vs smartphone

nokiaDen værste følelse er, at man får stjålet sin smartphone og ryger tilbage på en gammel nokia, der slet ikke forstår det der med at gemme mine ord i ordbogen. For ikke at tale om de yderst pixelerede billeder. Internettet var nærmest ikke opfundet, og man kan ikke se hvem der ringer. Man må heldigvis sige at der er sket lidt opdateringer siden.

Til gengæld har den gamle Nokia også nogle fordele. F.eks. er der bare ikke noget så fedt som at spille Snake på den fede retro måde og i sort/hvid. Det er godt nok utroligt mange år siden jeg sidst har prøvet det. Jeg ved dog ikke lige om et spil Snake er nok til, at jeg vil fortsætte uden en smartphone.

Jeg har netop bestilt et simkort til mit gamle nummer, og kan derfor gå ned og investere i en splinterny iphone 5 i starten af næste uge. Jeg må indrømme at jeg ellers lige var i tvivl i et øjeblik om det det nu skulle være en iphone 5, eftersom jeg allerede har været ejer af 2 stk, og der ved dem begge var fejl ved elektronikken. Men jeg er forever en apple lover, og kan ikke stå for det smarte design. Og så passer den bare bedre med til imac.

Skriv en kommentar

